Quatrevelo – prototype rides

Here is the first day video. And some pictures of the Quatrevelo – prototype.

Foto Eva Navratilova / Quattrovelo

Foto Eva Navratilova / Quatrevelo

Foto Eva Navratilova / Quattrovelo

Foto Eva Navratilova / Quatrevelo

Foto Eva Navratilova / Quattrovelo

Foto Eva Navratilova / Quatrevelo

Foto Eva Navratilova / Quattrovelo

Foto Eva Navratilova / Quatrevelo

Dit bericht werd geplaatst in vierwieler en getagged met , , , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

8 reacties op Quatrevelo – prototype rides

  1. Pingback: Quattro Velo – now it´s coming | Less CO2 Blog

  2. Adri Manhave zegt:

    Complimenten! Het is werkelijk een plaatje! Mooie fiets, ik kijk al uit naar een proefrit volgend jaar!
    Natuurlijk ben ik net als vele anderen zeer benieuwd naar het gewicht en de verkoopprijs van dit moois………
    Groeten, Adri.

  3. andri_ch zegt:

    Amazing!

  4. Quemo zegt:

    Het ziet eruit alsof je in de bochten op z’n kant zal gaan. Maar dat is met in gedachten een 3-wielige Quest die dan zeker wel een wieltje had gelicht.

    Wat een machtig stabiel ding want zo te zien deed je zeker niet je best om rechtop te blijven.

  5. Wilco zegt:

    Ziet er mooi en stabiel uit. Ik ben wel benieuwd naar de rijeigenschappen. Hoe is hij qua aërodynamica?

  6. Dennis zegt:

    Wow! Dat ziet er mooi uit. Ook die bocht demonstreert de stabiliteit van de QV. Vanaf wanneer zijn proefritten mogelijk?

  7. Dennis zegt:

    Afgelopen zaterdag naar Dronten gereden voor een proefritje in de QV. Alhoewel ik weinig kilometers heb gereden in een Quest of ander model met drie wielen is het overduidelijk dat de QV heel stabiel is. Bochten, slingeren; het is allemaal mogelijk zonder het gevoel van omkiepen te krijgen.
    Fantastisch gevoel dus! Voor mij het model om voor te gaan. Ik kan dan ook niet wachten tot de laatste aanpassingen zijn gedaan 🙂

Plaats een reactie