De Snoek ontwikkeling

Door Eva Jacobs

We hebben lange tijd niets gepost. Dat is jammer. Er gebeurt namelijk elke dag iets wat we zouden kunnen delen. Op dit moment is Allert de vernieuwde voorwielkasten voor de Snoek aan het shapen. Terwijl Eva de eerste Snoek racekap af maakt. Theo zoekt nieuwe componenten. En Paulus is vandaag niet aan het werk, maar die zou met een schade fiets kunnen bezig zijn 😉

We hebben een galerij gemaakt met foto’s van de Snoek ontwikkeling vanaf begin 2017 tot nu toe.

We haven’t posted anything for a long time. That’s a pitty. Because something happens every day that we could share. At the moment Allert is shaping the renewed front wheel-wells for the Snoek. While Eva finishes the first Snoek racing hood. Theo is looking for new components. And Paulus is not at work today, but he could be working on a damaged bike 😉

We have created a gallery with photos of the Snoek development from the beginning of 2017 until now.

Allert Jacobs shaping wheel-wells.
The Snoek with racing hood just out of the mould.
The Snoek with hood – front view.
The Snoek with racing hood – rear view.
Dit bericht werd geplaatst in developement, Snoek en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

8 reacties op De Snoek ontwikkeling

  1. Johan Zeinstra zegt:

    Beautifull!
    I hope you will soon offer a xxl version!

    Johan

  2. wim harwig zegt:

    Ik ben benieuwd naar uiteindelijke resultaat !

  3. Frans van Schoot zegt:

    Mooie ontwikkeling naar een snelle en comfortabele fiets. Succes en ik blijf het volgen

  4. Peter de Rond zegt:

    Jammer genoeg pas ik er nu nog niet in, misschien XL??

  5. Hoekie zegt:

    Leuk! Zo heb ik genoten van de blogposts over de ontwikkeling van de QuattroVelo.

  6. Wim -de roetsende zegt:

    Prachtige fiets dame en heren.
    Ik heb de eer gehad om de Snoek in levende lijve te mogen aanschouwen.
    Ze reed mee met de laatste LOL-tocht.
    Is in het echt ook prachtig.
    Velomobiel.nl laat zien dat ze het ontwikkelen van velomobielen heel serieus nemen en zich constant verbeteren en vernieuwen.

  7. Martinius Berg zegt:

    Hallo Allert
    Nog hartelijk bedankt voor de rondleiding in jullie bedrijf. Wij zijn op bezoek geweest bij jullie mijn zuster Tina en mijn zwager Paul. Wij hebben de snoek gezien maar ik hoor dat de snoek alleen past voor mensen met een max. lengde 1.80m hebben.
    Is er geen intresse voor een XL of een grotere XXL uitvoering ? Ik heb een lengde van 188 m en dan past de huidige uitgave van deze snoek niet! Zijn er toekomst plannen om een grotere snoek te maken ?

    Het beste allemaal Martinius Berg uit noorwegen.

  8. kouldream zegt:

    Afgelopen zaterdag mogen proefrijden in de Snoek. Hij is echt heel mooi en verschrikkelijk snel. Ben zelf meer toerfietser dan een racer. Maar zonder moeite 42 kruissnelheid is voor mij erg hoog.

    Succes met de verdere ontwikkelingen.

    Groetjes Richard en nogmaals bedankt dat ik een mooie ronde mocht fietsen.

Plaats een reactie