De Snoek recensies

Door Eva Jacobs

Afgelopen week zijn er twee recensies over de Snoek verschenen. De eerste is gepubliceerd in het tijdschrift van de Nederlandse Vereniging voor Human Powered Vehicles – Ligfietsen&. Jos, de auteur van het artikel heeft twee lange testritten gemaakt, een van 220km. Hij heeft een gemiddelde snelheid van 40 km/u behaald over 180 km van de route (de resterende 40 km was een tour met vrienden).

Last week, two reviews about the Snoek appeared. The first was published in the magazine of the Dutch Association for Human Powered Vehicles – Ligfiets&. The author of the article made two long test drives, one of 220km. He has achieved an average speed of 40 kph over 180 km of the route (the remaining 40 km was a tour with friends).

De tweede recensie is de vlog van Sven, de velomobielhandelaar in Noord-Duitsland, velomobile-nord.de. Hij heeft afgelopen vrijdag een proefrit in de Snoek gemaakt bij ons in de buurt.

Bij deze wil ik beide heren voor de positieve woorden over de Snoek bedanken. Dank!

The second review is the vlog of Sven, the velomobile dealer in Northern Germany, velomobile-nord.de. He did a test drive in our area last Friday.

I would like to thank both gentlemen for the positive words about the Snoek. Thank you!

Dit bericht werd geplaatst in Snoek. Bookmark de permalink .

4 reacties op De Snoek recensies

  1. André Brouwer zegt:

    STOPPEN NU !
    Straks wil ik er ook eentje en ik pas nu al bijna niet in mijn carbon Quest

  2. Piet Andringa zegt:

    Doe mij maar een reuzensnoek 🙂

  3. Harm zegt:

    De vishengel met as ligt al geruime tijd in het water voor de grote snoek’, maar beste mensen zijn er al technische gegevens bekend? Ik bedoel l -br en hoogte?
    Alvast bedankt voor het antwoord.

Plaats een reactie